آخرین اخبار
کد خبر : ۱۰۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۳ تير ۱۴۰۱ - 04 July 2022
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید موفق بودن یا موفق نبودن سرمربی آبی‌ها بستگی به بازیکنان دارد که در چه شرایطی باشند.
منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و انتخاب ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید آبی‌ها اظهارکرد: ما شناخت خاصی از ساپینتو نداریم اما این مربی کارنامه درخشانی ندارد و ما تعجب می‌کنیم که چطور این مربی را با این پیشینه به استقلال آورده‌اند. واقعا نمی‌دانیم این مربی در تیم های قبلی خود چه می‌کرده است. موفق بودن یا موفق نبودن ساپینتو بستگی به بازیکنان دارد. مربی وقتی ابزار نداشته باشد، مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظارش است.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نحوه عملکرد آبی‌ها در پنجره نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: خط دفاعی استقلال نیاز به ترمیم دارد و همچنان مشخص نیست که یزدانی و مرادمند به تیم برمی‌گردند یا خیر. باید بازیکنان شش دانگی به تیم محلق شوند. باید بازیکنانی مثل امید ابراهیمی و علی کریمی در خط هافبک وجود داشته باشد و خط حمله هم باید بازیکنان با کیفیتی در استقلال باشند تا برای فصل آینده شاکله مناسبی را از استقلال شاهد باشیم.

رشیدی درباره وضعیت وریا غفوری در استقلال تاکید کرد: آجورلو مدیریت خوبی داشته اما به چه منظوری این اتفاقات رقم خورده است، من واقعا در جریان آن نیستم. نمی‌دانم گناه وریا غفوری چیست. او صحبت‌هایی کرده الان برای چه باید از تیم حذف شود؟ این صحبت‌ها را نمایندگان مجلس هم مطرح می‌کنند. این حرف‌ها باید با جریمه مواجه شود؟.

او درباره آینده آبی‌پوشان پایتخت و در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌ها در فصل آینده می‌توانند باز هم مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند؟ گفت: جوانانی که فرهاد مجیدی در فصل گذشته به استقلال جذب کرد، توانستند خودشان را نشان دهند و در تیم جا پیدا کنند. اگر نقاط ضعف تیم برطرف و شاکله تیم حفظ شود و بازیکنان باتجربه هم در تیم حضور داشته باشند، می‌توانیم به آینده استقلال امیدوار باشیم.
عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: