آخرین اخبار
کد خبر : ۱۰۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - 02 August 2022
سرمربی سپاهان از دیدار اتفاقی خود با ساپینتو گفت و عنوان کرد دیدگاهش نسبت به ایران تغییر کرده است.
به گزارش ایسنا و به نقل از سایت اوجوگو، در هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران استقلال باید در خانه به مصاف تیم فوتبال سپاهان برود. این دیدار تقابل دو سرمربی پرتغالی خواهد بود.

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان گفت: به طور اتفاقی ساپینتو را در رستورانی ملاقات کردم و او به من گفت: در بازی اول جنگ خواهد بود.(استقلال-سپاهان)

او در ادامه گفت که از شناختی که در ایران پیدا کرده بسیار راضی است. در همین رابطه سرمربی سپاهان اضافه کرد: برای حضور در ایران مایل نبودم چون این کشور را نمی‌شناختم و مطمئن نبودم. اما برای دیدن به ایران رفتم و از آنچه دیدم و احساس کردم بدم نیامد. من در اصفهان، پایتخت سابق ایران هستم. الان پایتخت ایران شهر تهران است. اصفهان دومین شهر است ولی دوبرابر لیسبون جمعیت دارد. اصفهان شهر بزرگی است و ترافیک زیادی دارد. البته در اینجا خیابانها قشنگ است که یک طرفش درخت است و در طرف دیگر یک معماری فوق‌العاده و باستانی وجود دارد.

این مربی همچنین از کیفیت بازیکنان سپاهان شگفت زده شد و گفت: بازیکنان با کیفیت زیادی در تیم هستند. بازیکنان من از نظر فنی پیشرفته و به خوبی تاکتیک را می فهمند. آنها کنجکاو هستند و با وجود خلاءهایی که دارند، توانایی یادگیری بالایی دارند. البته مردم ایران خیلی فوتبالی هستند. آنها با فوتبال زندگی می کنند.

این مربی ۵۶ ساله پرتغالی پس از حضور در اصفهان و دیدار از امکانات و زیرساخت‌های ‌باشگاه سپاهان، با انجام مذاکرات با مدیرعامل و هیات مدیره این باشگاه در نهایت با عقد قراردادی سه ساله هدایت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را بر عهده گرفت.
عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: