آخرین اخبار
کد خبر : ۱۰۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - 10 September 2022
گجت نیوز نوشت: جیلی جیاجی L ، یک مینی ون چینی است که با قیمت 17 هزار دلار، یکی از آنهایی ست که شرایط واردات به بازار ایران را دارد.


تصاویر | مینی ون چینی هفت نفره 510 میلیونی پر آپشن در ایران چند فروخته می شود؟

بازار مینی ون‌های چینی روز به روز داغ‌تر می‌شود جیلی جیاجی مدل 2022 یا همان فیس لیفت با قیمت 17 هزار دلار، می‌تواند بدون دردسر وارد ایران شود و با سقف واردات خودرو به ایران در سال 1401، هیچ زاویه‌ای ندارد. به علاوه جیلی جیاجی 2022 از نظر قیمت، طراحی ظاهری، مشخصات فنی و حتی امکانات رفاهی، دقیقا هم رده چند مینی ون چینی است از سوی واردکنندگان فعلی برای بازار ایران انتخاب شده. معرفی این محصول از جیلی که پیشتر در ایران نمایندگی مستقل داشته احتمالا کمک می کند تا قیمت ها در بازار برای علاقمندان خرید ماشین های ون چینی روشن تر باشد.

جیلی Jiaji L مدل 2022

نام اصلی این مینی ون، جیلی Jiaji L مدل 2022 است که تقریبا یک فیس لیفت به حساب می‌آید. ابعاد این مینی ون 7 نفره شامل 4826 میلی متر طول، 1909 میلی متر عرض و 1695 میلی متر ارتفاع می‌شود و فاصله محوری آن هم به 2805 میلی متر می‌رسدو وزن آن 1720 کیلوگرم است.

تصاویر | مینی ون چینی هفت نفره 510 میلیونی پر آپشن در ایران چند فروخته می شود؟

جیلی جیاجی L در نمای جلو پنجره، تقریبا همان حس و حال پیکاپ برقی جیلی رادار را تداعی می‌کند و در نمای عقبی، بیشتر یک میتسوبیشی اوتلندر را تحویل ما می‌دهد.

اتاق جیلی جیاجی L بر خلاف اف ام سی M4 ، فاقد نمایشگر دوال اسکرین است و از دو صفحه نمایش دیجیتال مجزا با ابعاد 12.3 اینچ (مولتی مدیا) و 10.25 اینچ (کلاستر یا همان نمایشگر پشت فرمان) بهره می‌برد.

سیستم مولتی مدیا به سیستم عامل گلکسی (Galaxy OS) هم مجهز است که در کنار 6 ایربگ و سیستم صوتی با 10 اسپیکر، امنیت و آسایش سرنشینان را تامین می‌کند. در کنسول وسطی هم به جز اهرم دنده، جا لیوانی، شارژر وایرلس و پورت USB C، چیز دیگری دیده نمی‌شود.

مهم‌ترین ویژگی اتاق جیلی جیاجی L ، به فرمت چینش صندلی‌ها مربوط می‌‎شود که خریداران می‌توانند کابین 7 سرنشینه با فرمت 2+2+3 یا 6 سرنشینه با فرمت 2+2+2 را سفارش دهند. حجم فضای صندوق عقب هم به ۵۱۳ لیتر می‌رسد که در صورت خم کردن صندلی‌های ردیف عقب، تا نزدیک به ۱۰۰۰ لیتر افزایش می‌‎یابد

تصاویر | مینی ون چینی هفت نفره 510 میلیونی پر آپشن در ایران چند فروخته می شود؟

مینی ون جیلی جیاجی L مدل 2022 یک خودرو تماما بنزینی است که در زیر کاپوت خود از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی توربو شارژ 1.5 لیتری بهره می‌برد. این پیشرانه از طریق یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه، می‌تواند تقریبا 181 اسب بخار را به چرخ‌های جلویی منتقل کند. همچنین مصرف سوخت جیلی جیاجی L در هر 100 کیلومتر ، از عدد 6.9 لیتر بیشتر نخواهد بود.

تصاویر | مینی ون چینی هفت نفره 510 میلیونی پر آپشن در ایران چند فروخته می شود؟

جیلی Jiaji L به دستیار رانندگی خودکار سطح 2 مجهز شده است و می‌تواند امکاناتی مثل کروز کنترل تطبیقی، سیستم باقی ماندن در سر بالایی و حرکت در شیب، دوربین 360 درجه و رادار نقطه کور به همراه دوربین و سنسور پارک را به راننده هدیه دهد.

قیمت جیلی جیاجی L دقیقا 17.3 هزار دلار است .

برچسب ها: مینی ون ، چین ، افق تازه
عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: