آخرین اخبار
کد خبر : ۱۰۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - 14 December 2022
کاپیتان تیم‌ملی آرژانتین پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین دیدار آرژانتین - کرواسی درخواست کرد که این جایزه به یکی دیگر از هم‌تیمی‌هایش اهدا شود.

اقدام جالب مسی پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن!


به گزارش ایسنا، لیونل مسی، کاپیتان و فوق ستاره آرژانتین در دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل کرواسی عملکرد درخشانی داشت و یک گل و یک پاس گل به نام خودش ثبت کرد تا نقش به سزایی در رساندن تیمش به فینال این رقابت‌ها داشته باشد.

عملکرد درخشان مسی در دیدار آرژانتین – کرواسی باعث شد که جایزه بهترین بازیکن زمین به او اهدا شود با این حال زمانی که این جایزه توسط سرخیو آگوئرو به مسی داده شد، این فوق ستاره آرژانتینی درخواست جالبی مطرح کرد.

لیونل مسی پس از گرفتن جایزه بهترین بازیکن زمین درخواست کرد که این جایزه به یکی دیگر از هم‌تیمی‌هایش داده شود و در ادامه با تحسین خولین آلوارز، زننده یکی از گل‌های آرژانتین مقابل کرواسی گفت: همه بازیکنان عالی عمل کردند اما اگر من مجبور به انتخاب باشم، من این جایزه را به خولین می‌دهم. او یک نمایش فوق‌العاده داشت.

خولین آلوارز ۲۲ ساله عملکرد فوق‌العاده‌ای در نخستین جام جهانی‌اش داشت و تاکنون در جدول گلزنان توانسته با ۴ گل زده پشت سر مسی و ام‌باپه قرار بگیرد.

برچسب ها: مسی ، افق تازه
عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: