آخرین اخبار
کد خبر : ۱۱۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - 16 March 2023
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از مسدود شدن جاده چالوس به دلیل بارش شدید برف و ریزش سنگ خبر داد.


جاده چالوس بسته شد
عکس تزئینی است


سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت:‌ دقایقی پیش جاده چالوس در هر دومسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب به دلیل بارش شدید برف و ریزش سنگ بسته شد.

وی هدف از انسداد این مسیر را ایمنی‌ تردد اعلام کرد و گفت: مسافران تا اطلاع بعدی از جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال تردد نکنند و از دیگر مسیرها مانند هراز، فیروزکوه و قزوین- رشت برای رفتن به شمال کشور یا بازگشت از آن تردد کنند.

شیرانی درباره خودروهایی که در طول این محور متوقف مانده‌اند نیز اظهارکرد:‌تمهیدات لازم برای تخلیه بار ترافیکی از داخل محور چالوس در حال انجام است و این خودروها با رعایت تمهیدات ایمنی از جاده خارج خواهند شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: