آخرین اخبار
کد خبر : ۱۱۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 27 April 2023
مهسا شفیعی: تابحال به این موضوع فکر کرده‌اید که بسیاری از افراد مشهور در زمینه‌های مختلف مانند سینما و موسیقی اگر قرار بود شغل متفاوتی داشته باشند، آن شغل چه بود؟ این مقاله قرار است پاسخ همین پرسش را بدهد. در این مقاله قرار است ببینیم برخی از سلبریتی‌ها اگر دنیا جور دیگری پیش می‌رفت حالا مشغول چه کاری بودند.




مارگو رابی؛ بدلکار سیرک

مطلبی که اسرار مارگو رابی و آنجلینا جولی را فاش می‌کند

مارگو در دوران نوجوانی و زندگی در استرالیا به یک مدرسه مرتبط با سیرک رفت و حتی مدرک تِرپیزِ(Trapeze) خود را هم گرفت. ترپیز به رشته آن دسته از بدلکاران سیرک اطلاق می‌شود که با آویزان شدن از طناب هنرنمایی می‌کنند. جالب است بدانید باوجود موفقیت‌های زیاد در سینما، مارگو هنوز رویای کار در سیرک را در سر دارد:"واقعا نمی‌توانم به آن رویای بچگانه فکر نکنم. گاهی فکر می‌کنم با انتخاب بازیگری، برای همیشه شانس تحققِ آن رویا را از دست داده‌ام." البته رابی در خلال ساخت فیلم Suicide Squad توانست از برخی از مهارت‌های مرتبط با سیرکش بهره ببرد.

کیم کاردشیان؛ محقق پزشکی قانونی

مطلبی که اسرار مارگو رابی و آنجلینا جولی را فاش می‌کند

هرچند که شاید چنین شغلی با تصوری که ما از کیم کاردشیان داریم فاصله داشته باشد اما انتخاب خود او کار به عنوان محقق پزشکی قانونی است. بد نیست بدانید کیم پیش از انتخاب سبک زندگی کنونی‌اش، به شدت برای ورود به دانشگاه حقوق و وکیل شدن تلاش کرده بود. کیم که تصمیم گرفته بود وکیل شود پس از تلاش فراوان توانست از آزمون ابتدایی سربلند خارج شود اما سرنوشت خواب دیگری برای او دیده بود:"باید بگویم تلاش من برای ورود به مدرسه حقوق یک تلاش واقعی بود نه یک صندلی آماده که به من تقدیم شده باشد. من در طول دو سال، 3 بار در آن آزمون رد شدم اما هربار برگشتم و تلاش کردم و در نهایت موفق شدم."

کورتنی کاکس؛ یک فروشنده موفق

مطلبی که اسرار مارگو رابی و آنجلینا جولی را فاش می‌کند

در واقع گرفتن یک نقش در Family Ties بود که زندگی کورتنی را برای همیشه تغییر داد و تا پیش از آن او در آلاباما یک فروشنده موفق بود. کورتنی کاکس در یک شرکت سازنده استخرهای خانگی، بازاریاب یا فروشنده بود و بر اساس صحبت‌های خودش ظاهرا بسیار هم در کارش ماهر بوده است. جالب است بدانید کورتنی حتی پس از بازیگر شدن هم در دوره‌ای وسوسه شده بود تا به آلاباما برگردد و به شغل قدیمی‌اش مشغول شود:"دوره‌ای بود که پیشنهاد خوبی نداشتم و از نظر مالی بسیار در وضعیت بدی بودم. یادم هست که پدرم با من تماس گرفت و سعی کرد راضی‌ام کند که به آلاباما برگردم اما همه‌چیز جور دیگری پیش رفت."

آنجلینا جولی؛ برنامه‌ریزِ مراسمِ تدفین

مطلبی که اسرار مارگو رابی و آنجلینا جولی را فاش می‌کند

آنجلینا جولی را از نظر درآمد و شهرت می‌توان یکی از موفق‌ترین زنان بازیگر هالیوود دانست اما اگر زندگی برای جولی طور دیگری پیش می‌رفت شاید او حالا شغل بسیار متفاوتی داشت. انتخاب خودِ او در چنین شرایطی، کار در یک شرکت کفن و دفن به عنوان کارگردان و برنامه‌ریزِ مراسم تدفین خواهد بود. "شاید چنین انتخابی بسیار عجیب و تاریک و غیرمعمول به نظر برسد اما راستش این ایده از زمان مرگ پدربزرگم به ذهنم رسید. من پدربزرگم را خیلی دوست داشتم و طبیعتا از مرگ او خیلی ناراحت بودم اما مراسم تدفین او اصلا راضی کننده نبود. همان موقع به این شغل فکر کردم و به نظرم در این شغل می‌توان کیفیت وداعِ مردم با عزیزانشان را مدیریت کرد."

هری استایلز؛ فیزیوتراپ، گل‌فروش یا معلم

مطلبی که اسرار مارگو رابی و آنجلینا جولی را فاش می‌کند

اگر هری استایلز به آن شکل به یکی از ستاره‌های موسیقی دنیا تبدیل نمی‌شد و قرار بود شغل دیگری برای آینده‌اش انتخاب کند، به نظر خودش شانس فیزیوتراپ، معلم یا گل‌فروش شدن از بقیه بیشتر بود."راستش من از کودکی دوست داشتم فیزیوتراپ شوم اما در روز آشنایی با شغل‌ها در مدرسه به ما گفته شد که شانس کار پیدا کردن در این شغل کم است در نتیجه من خواننده شدم." البته هری استایلز در مصاحبه‌های مختلف درباره شغل‌هایی به غیر از فیزیوتراپ شدن هم حرف زده است:"اگر قرار بود نه خواننده باشم و نه فیزیوتراپ حتما الان یا معلم بودم و یا یک مغازه گل‌فروشی داشتم."

سوفیا وِرگارا؛ دندانپزشک

مطلبی که اسرار مارگو رابی و آنجلینا جولی را فاش می‌کند

البته انتخاب دندانپزشکی برای سوفیا ورگارا در صورت مشهور نشدن یک دلیل خوب دارد. سوفیا پیش از مهاجرت از کشورش کلمبیا به آمریکا تنها دو ترم با دندانپزشک شدن فاصله داشت. البته با توجه به موفقیت ورگارا در صنعت سرگرمی احتمالا او حالا از تصمیمش پشیمان نیست اما وسواس در بهداشت دهان و دندان با او مانده است. "بله قبول دارم که در زمینه بهداشت دهان و دندان‌ها وسواس دارم. پسرم گاهی فکر می‌کند که من دیوانه‌ام چرا که اصرار دارم هر سه ماه برای جرم‌گیری به دندانپزشکی برود. من بارها سعی کردم به منشی دندانپزشکی رشوه بدهم تا زمان جرم‌گیریِ پسرم را جلوتر بیندازد."

جاستین بیبر؛ فضانورد

مطلبی که اسرار مارگو رابی و آنجلینا جولی را فاش می‌کند

جاستین بیبر از آن دست سلبریتی‌هاست که هم طرفدار پروپا قرص زیاد دارد و هم افراد زیادی به شدت از او بدشان می‌آید اما با این وجود طرفداران او نمی‌توانند زندگی‌شان را بدون آهنگ‌های بیبر تصور کنند. بیبر البته اگر قرار بود قید موسیقی و خواننده شدن را بزند به گفته خودش سراغ فضانوردی می‌رفت. او ظاهرا به شدت علاقمند سفر به فضای خارج از جو کره زمین است و بارها در مصاحبه‌های مختلف از این آرزو حرف زده است. البته هرچند موسیقی شانس فضانورد شدن را از بیبر گرفت اما در عین حال امکانِ سفر به فضا را در اختیار او قرار داد. بیبر برای آینده نزدیک از Virgin Galactic بلیطی خریداری کرده که به او امکان صفر به فضا را خواهد داد.

زِین ملِک؛ شاعر

مطلبی که اسرار مارگو رابی و آنجلینا جولی را فاش می‌کند

ظاهرا زین ملک حسابی به این پرسش فکر کرده چرا که برای پاسخ به آن حسابی آماده بود. زین فکر می‌کند اگر امکان ورود به صنعت موسیقی برای او وجود نداشت احتمالا به درس خواندن ادامه می‌داد و حدس می‌زند برای تحصیل در دانشگاه در آن شرایط احتمالا رشته زبان یا ادبیات انگلیسی را انتخاب می‌کرده است. "راستش من خیلی به کنار گذاشتن موسیقی فکر می‌کنم و در آن صورت حتما در دانشگاه مدرکی مرتبط با زبان انگلیسی می‌گرفتم و سعی می‌کردم شغل مرتبطی پیدا کنم. من حالا هم ترانه می‌نویسم و طبعا عاشق شعر و ادبیات هستم. اگر شاعر می‌شدم هنوز می‌توانستم خلاقیتم را البته این بار روی کاغذ بروز دهم و اثر هنری حلق کنم."


منبع: برترین ها

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: