آخرین اخبار
کد خبر : ۱۱۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
رئیس سازمان حمایت :
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه اینکه هنوز برخی از خودروهای مونتاژی تعیین قیمت نشده، گفت: اگر شرکت‌های تولید کننده خودروهای مونتاژی رقم‌های بیشتر از مصوبات شورای رقابت درخواست کنند مردم می‌توانند شکایت کنند.

فروش خودروهای مونتاژی بر مبنای قیمت مصوب؛ از گران‌فروشی شکایت کنید


به گزارش ایسنا، حسین فرهیدزاده در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه در جلسه‌ای که با مدیران شرکت‌های تولید کننده خودروهای مونتاژی برگزار شد، قول دادند فروش محصولات بر مبنای قیمت شورای رقابت باشد و ما هم این موضوع را رصد می‌کنیم تا چنانچه محقق نشد وارد مباحث انضباطی شویم‏ گفت: اگر قراردادی خارج از قیمت‌های مصوب باشد، سازمان‌های صمت در استان‌ها و کمیته‌های حل اختلاف و سازمان حمایت مصرف کنندگان به شکایات مردم رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: قیمت‌های اعلامی شورای رقابت ملاک عمل سازمان حمایت است و خودروسازان مکلف هستند بر اساس قیمت‌های شورای رقابت خودروها را عرضه کنند.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به اینکه هنوز برخی از خودروهای مونتاژی تعیین قیمت نشده‌اند، افزود: منتظر تصمیم شورای رقابت در خصوص سایر خودروهای مونتاژی هستیم و اگر قیمت آن‌ها نیز اعلام شود ملاک عمل قرار می‌گیرد.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: