آخرین اخبار
کد خبر : ۱۱۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - 30 May 2023
امیر دیانی – مدیر مسئول: شور ما طی سالهای اخیر با چالش های فراوانی روبرو بوده است از تحریم های یکجانبه غرب گرفته تا آشوب و فتنه در داخل کشور. اما آنچه که طی این سالها همیشه ایران عزیزمان را از گزند فتنه ها رهانیده نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در بزنگاه های تاریخی است.



نقش بی بدیل رهبر انقلاب در توسعه ایران

امیر دیانی – مدیر مسئول: کشور ما طی سالهای اخیر با چالش های فراوانی روبرو بوده است از تحریم های یکجانبه غرب گرفته تا آشوب و فتنه در داخل کشور. اما آنچه که طی این سالها همیشه ایران عزیزمان را از گزند فتنه ها رهانیده نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در بزنگاه های تاریخی است.


آنچه که امروز به رغم همه تهدیدها و فشارها دستاوردش ایرانی سرافراز و استوار است سخنان و توصیه های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب بوده است نقشی که در حمایت از بیداری اسلامی و تببین آن باعث شده تا جهان اسلام نیز از آن بهره مند گردد.
نقش بی بدیل رهبري در تدوين گفتمان انقلاب اسلامي شاخص‌هاي خط امام، دفاع از حق مسلم هسته‌اي، افشاگري جريان تساهل فرهنگي و تبيين معيارهاي خودي و غير‌خودي گواهی حرکت عظیمی است که امروز آثار و نتایج آن را به وضوح می توان دید.
همگرایی با کشورهای منطقه یکی از موضوعات مهمی است که بارها رهبر انقلاب در سخنان خود بدان اشاره فرموده اند و امروز می بینیم دولت سیزدهم با فصل الخطاب قرار دادن سخنان ایشان در جهت ایرانی قوی و استوارتر گام برمی دارد.
تاکید رهبر انقلاب بر نحوه چینش سیاست های خارجی و رویکرد دولت مبنی بر خنثی سازی توطئه استعمارگران غربی همواره موضوعی است که طی سالهای اخیر بارها بدان پرداخته شده است. همانطور که طی ماه های اخیر می بینیم این رویکرد در تعامل با کشورهای منطقه رنگ و روی واقعیت به خود گرفته و باعث شده که دشمنان ایران بیش از پیش به خود هراس راه دهند.
سیاست مدبرانه رهبر انقلاب در تببین سیاست خارجی و اتحاد کشورهای منطقه آنچنان لازم الاجرا و فصل الخطاب است که طی ماه های اخیر آثار آن مبنی بر گشایش های اقتصادی کاملا نمایان است.
سخنان راهبردی ایشان طی سالهای اخیر مبنی بر عدم اتکا به غرب و استفاده از ظرفیت های داخلی اگر توسط مسئولین بیشتر مورد توجه قرار می گرفت اکنون شاهد پیشرفت دو چندان ایران عزیزمان بودیم. نقش رهبري در حمايت از بيداري اسلامي و تبيين ابعاد آن نعمتي است كه امروز جهان اسلام از آن بهره‌مند است.
امید است که مسئولین با سرلوحه قرار دادن سخنان ایشان هر روز بر عزت و عظمت ایرانی آباد بیفزایند.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: