کد خبر : ۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - 21 October 2015
تغییرات در کادر فنی نارنجی‌های تهران؛
پس از شکست تیم فوتبال سایپا برابر تراکتورسازی گمانه زنی ها برای تغییرات در کادر فنی این تیم آغاز شد. این در حالی است که مسئولان باشگاه قبل از این دیدار به مجید جلالی اولتیماتوم آخر را داده بودند.
دیدار تیم های فوتبال سایپا و پدیده مشهد

به گزارش  افق تازه به نقل از مهر، نارنجی پوشان تهرانی که پس از چند سال حضور در استان البرز در ابتدای فصل پانزدهم مجددا به تهران بازگشتند تا شاید با استفاده از امکانات بهتر پایتخت بتوانند خود را به عنوان یک مدعی مطرح کنند.

مجید جلالی نیز که ابتدای فصل نقل و انتقالات حضورش در جمع نارنجی های تهران خیلی مشخص نبود بالاخره پس از کش و قوس های فراوان در این تیم ماندنی شد تا هدایت سایپا را در لیگ پانزدهم برعهده داشته باشد. او در مصاحبه هایش عنوان کرد که سایپا یکی از مدعیان این فصل خواهد بود.

اما با گذشت 9 هفته از فصل جاری رقابت های لیگ برتر این تیم با 4 شکست، 4 پیروزی و یک تساوی 13 امتیاز کسب کرده و در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفته است. شاید در مقایسه با برخی تیم های دیگر این تیم نتایج بدی نگرفته است اما با توجه به انتظاری که مسئولان باشگاه داشتند قرار گرفتن در رده هفتم چندان منطقی و مورد قبول نباشد.

این تیم در هفته نهم لیگ روز سه شنبه در تبریز برابر تراکتورسازی شکست خورد تا گمانه زنی ها برای تغییر در کادر فنی نارنجی پوشان آغاز شود. در این مورد گفته می شود مسئولان باشگاه سایپا قبل از دیدار برابر تراکتورسازی به مجید جلالی آخرین اولتیماتوم را داده بودند.

شکست برابر تراکتورسازی عملا فضا را برای ایجاد تغییرات در کادر فنی باز کرد و حالا مسئولان باشگاه در اندیشه ایجاد تغییرات در کادر فنی هستند تا شاید بتوانند تیم را از وضعیت فعلی خارج کنند.

از روز گذشته تاکنون گزینه های زیادی برای جانشینی مجید جلالی مطرح شده است. از امیر قلعه نویی گرفته تا افشین قطبی چند مربی دیگر که تیم ندارند و منتظرند تا نیمکتی خالی شود و روی آن بنشیند.

با این حال سایپا خیلی به گزینه های بیرون از مجموعه خودش فکر نمی کند و به دنبال یک انتخاب خانگی است. به گفته یکی از نزدیکان باشگاه سایپا احتمال اینکه جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود بسیار زیاد است.

جواد نکونام که نامش برای حضور در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران نیز مطرح شده بود، حالا جدی تری گزینه برای هدایت سایپا و جانشینی جلالی است. بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و تیم اوساسونا اسپانیا حتی هفته گذشته در یک دوره کلاس مربیگری نیز شرکت کرده است.

به گفته یکی از نزدیکان باشگاه سایپا در صورتیکه وی به عنوان سرمربی نارنجی پوشان انتخاب شود دیگر بازی نخواهد کرد و اینکه به عنوان بازیکن - مربی فعالیت کند بعید است.

برچسب ها: جلالی ، سایپا ، افق تازه
عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: