آخرین اخبار
کد خبر : ۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - 21 October 2015
هفته نهم لیگ برتر؛
تیم فوتبال استقلال در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر مقابل صنعتی خوزستان متوقف شد تا ۲ امتیاز خانگی را از دست بدهد. شاگردان مظلومی در این مسابقه نتوانستند بازی قدرتمندانه‌ای ارایه کنند و زور بردن نداشتند.


به گزارش افق تازه به نقل از مهر،تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۴۵ امروز چهارشنبه در چارچوب هفته نهم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال صنعتی رفت که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.  عقیل کعبی در دقیقه ۳۸ برای مهمان گلزنی کرد و پروپئیچ هم در دقیقه ۴۴ کار را به تساوی کشاند.

بازی دو تیم در میان استقبال اندک هوادران آغاز شد و تا اواسط نیمه نخست هیجان زیادی نداشت. نخستین جرفه بازی را مهمان خوزستانی زد. در دقیقه پنجم بود که مهاجم این تیم با حرکت خوب خود در گوشه راست محوطه جریمه استقلال تهران صاحب موقعیتی خوب شد ولی ضربه بغل پای خود را به بیرون دروازه رحمتی زد.

روند بازی سرد دو تیم در ادامه تغییری پیدا نکرد تا اینکه در دقیقه ۱۷ بیت سعید در شلوغی جلوی دروازه استقلال با رحمتی تک به تک شد اما قدر این موقعیت را ندانست. پس از آن همچنان دو تیم در میانه میدان به توپ ضربه زدند تا اینکه در دقیقه ۳۴ پروپئیچ سانتر تند و تیز برهانی را با ضربه سر شیرجه‌ای خود به بیرون زد.

تیم استقلال صنعتی در دقیقه ۳۹ به گل رسید. سانتر از راست را عقیل کرمی در میان مدافعان استقلال درون دروازه رحمتی جای داد اما در دقیقه ۴۴ بود که پروپئیچ با یک ضربه خوب دروازه مهمان را گشود تا این نیمه با تساوی خاتمه یابد.

در نیمه دوم استقلال جابر انصاری را در ترکیب قرار داد و از همان ابتدا سعی کرد فشار را روی خط دفاعی حریف افزایش دهد ولی در ۱۵ دقیقه ابتدایی این نیمه کاری از پیش نبرد تا مظلومی در دقیقه ۶۰ دومین تعویض خود را انجام دهد و کرار جاسم را جایگزین پروپئیچ کند.

در دقیقه ۶۴ بازی دروازه‌بان استقلال اهواز ضربه سر دیدنی شهباززاده را دفع کرد و در ریباند برهانی توپ را به بالای دروازه زد تا یک فرصت خوب را میزبان از دست بدهد. در اواخر کار برهانی هم بخاطر مصدومیت به بیرون رفت و استقلال که کاملا کم رمق بازی می کرد زور بردن تیم صنعتی خوزستان را نداشت و به تساوی رضایت داد.

استقلال با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. سپاهان با ۱۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد. استقلال خوزستان نیز با همین تعداد امتیاز در رده سوم ایستاده است.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: