آخرین اخبار
کد خبر : ۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - 25 October 2015
سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری بعد از بازی جمله‌ای را بر زبان آورد که ثابت می‌کند این مربی اسپانیایی،‌ فصل آخر حضورش روی نیمکت باواریایی‌ها را پشت‌سر می‌گذارد.

به گزارش افق تازه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، بایرن مونیخ در هفته دهم رقابت‌های بوندسلیگا موفق شد برابر کلن با چهار گل به پیروزی برسد تا به یکه‌تازی در صدر جدول رده بندی ادامه دهد.

بایرن با پیروزی، دو رکورد بزرگ را در رقابت‌های بوندسلیگا به جای گذاشت. نخست این که هزارمین پیروزی تاریخ را به دست آورد و دوم این که دهمین پیروزی پیاپی را در این فصل کسب کرد.

طبیعی است که گواردیولا از این دستاورد بزرگ، بسیار خوشحال باشد. 82 درصد از بازی‌هایی که بایرن تحت هدایت این مربی اسپانیایی انجام داده است، با پیروزی همراه بوده که این هم در بین مربیان تاریخ باشگاه بایرن یک رکورد به شمار می‌آید.

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالم که توانستیم در این دیدار هم به پیروزی برسیم. رسیدن به دهمین پیروزی، یک رکورد در تاریخ بوندسلیگا به حساب می‌آید و این بسیار خوشحال کننده است. کسب 10 پیروزی پیاپی، بسیار سخت است و بسیاری نمی‌توانند آن را تصور کنند ولی ما این کار را انجام دادیم و به این تیم افتخار می‌کنم.

بسیاری از رسانه‌ها فصل جاری را آخرین فصل حضور گواردیولا روی نیمکت بایرن مونیخ می‌دانند. قرارداد این مربی اسپانیایی تابستان سال جاری به پایان می‌رسد و او هنوز قراردادش را تمدید نکرده است. همین باعث شده تا حرف و حدیث زیادی درباره او به گوش برسد.

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی، جمله‌ای را بر زبان آورد که به نوعی بیانگر جدایی او از بایران است. او گفت: بایرن برای همیشه در زندگی من باقی خواهد ماند.

آرین روبن بعد از هفته‌ها دوری از ترکیب بایرن به خاطر آسیب دیدگی، در دیدار برابر کلن به ترکیب این تیم آلمانی برگشت و موفق به گلزنی هم شد. گواردیولا به ستایش از این ستاره هلندی پرداخت و گفت: روبن مهارت و توانایی بسیار بالایی دارد. امیدوارم که زوج او، فرانک ریبری هم به زودی به میادین بازگردد.

سرمربی اسپانیایی بایرن در پایان سخنانش هم به ستایش از داگلاس کاستا پرداخت و گفت: مثل همیشه فوق العاده بازی کرد.

انتهای پیام

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: