کد خبر : ۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - 27 October 2015
ذوب‌آهن ۳ گل عقب افتاده را جبران کرد؛
تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته دهم لیگ برتر در حالی که تا دقیقه ۴+۹۰ از ذوب آهن پیش بود، در نهایت پیروزی‌اش را با تساوی عوض کرد تا فرصت رسیدن به رده سوم جدول رده بندی را از دست بدهد.



به گزارش افق تازه به نقل از مهر، در ادامه مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال، تیم تراکتورسازی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف ذوب آهن رفت که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۴ بر  ۴ خاتمه یافت. سروش رفیعی (۱۶)، شاهین ثاقبی (۵۵)، بختیار رحمانی (۷۵ و ۴۵) برای تراکتورسازی گلزنی کردند و گل‌های ذوب آهن را احسان پهلوان (۲۷)، مرتضی تبریزی (۸۱)، کاوه رضایی (۸۶) و دانیال اسماعیلی فر (۹۴) به ثمر رساندند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که ذوب آهن تا دقیقه ۸۱ با نتیجه ۴ بر یک از حریفش عقب بود ولی شاگردان گل محمدی با گلهای تبریزی و رضایی به خودشان آمدند تا دقایق پایانی برای تراکتورسازی به سختی سپری شود. در نهایت و در وقت‌های اضافه شاگردان گل محمدی گل تساوی را به ثمر رساندند تا تراکتورسازی غافلگیری بزرگی را تجربه کند و اتفاقات فصل گذشته دیدار با نفت تهران برایش تکرار شود!

با این نتیجه ذوب آهن ۱۶ امتیازی شد و به رده سوم جدول رسید تا جای سپاهان را بگیرد. تیم تراکتورسازی هم با ۱۴ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: