کد خبر : ۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - 01 November 2015
نباید اختلاف رسانه‌ای شود
کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که وزیر ورزش و جوانان باید اختلاف بین سرمربی تیم ملی و دبیرکل فدراسیون را حل کند.



حاج‌رضایی و حاج رضایی


به گزارش افق تازه ، امیر حاج رضایی در گفت‌وگو با تسنیم ، در مورد درگیری که بین کارلوس کی‌روش و علیرضا اسدی پیش آمده اظهار داشت: قطعاً این اتفاقات برای فوتبال ایران خوب نبوده و به سود ما نیست. فکر می‌کنم راه بهتری برای گفتن نظرات وجود دارد و می‌شود علمی‌تر و حرفه‌ای‌تر با این مسائل برخورد کرد. طبیعی است که نباید این اختلاف نظر‌ها به رسانه‌ها کشیده شود. 

وی ادامه داد: مسلماً‌ این درگیری‌ها روی کار کی‌روش و اسدی تأثیر می‌گذارد. انسان وقتی با اعصاب خراب به محل کارش برود نمی‌تواند تمرکز داشته باشد. ادامه این مسائل به فوتبال ملی ما ضرر می‌زند.

کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که چرا رئیس فدراسیون فوتبال یا کمیته انضباطی به درگیری کی‌روش و اسدی ورود نمی‌کند، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من فدراسیون فوتبال یا کمیته‌های آن قدرت اجرایی در این مسئله را ندارند بلکه شخص محمود گودرزی باید این قضیه را جمع و اختلافات کی‌روش و اسدی را حل کند. اختلاف سلیقه داشتن ایرادی ندارد اما این مخالفت‌ها باید منصفانه باشد. 

حاج رضایی در خصوص اینکه کی‌روش و اسدی یکدیگر را به مناظره در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و برنامه 90 دعوت کرده‌اند، گفت: من این ادبیات را نمی‌پذیرم و نباید این اختلاف رسانه‌ای شود. در جریان این درگیر‌ی‌ها هستم اما نمی‌توانم قضاوتی در مورد مناظره داشته باشم.

وی در ادامه درباره دربی 81 که بین پرسپولیس و استقلال برگزار شد تصریح کرد:‌ فکر می‌کنم برنده دربی 81 مردم بودند، این بازی در قیاس با دیدارهای گذشته پرسپولیس و استقلال و آن صفر - صفرهای ماندگار بهتر بود و سطح بالاتری داشت که آن هم به خاطر سرعت بالای بازی و بارندگی بود. در مجموع نتیجه بازی عادلانه بود.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: استقلال وقتی به گل رسید خیلی زود به دفاع کردن رو آورد، البته دفاع کردن در فوتبال کار خلاف و ضد اخلاقی نیست. وقتی استقلال تدافعی شد پرسپولیس مالکیت توپ را در دست گرفت و رو به بازی مستقیم آورد و هافبک‌های استقلال را از بازی خارج کرد. پرسپولیس به صورت تصادفی به استقلال گل زد اما قبل از گل، روی مدافعان استقلال فشار آورد که در نهایت آنها اشتباه کردند.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: