آخرین اخبار
کد خبر : ۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - 01 November 2015
حسین فرکی :
سرمربی مستعفی تیم فوتبال سپاهان با تاکید بر اینکه خودش خواسته تا کناره‌گیری کند گفت: هرچند از ابتدای فصل هم از خیلی مسائل گذشتم تا هدایت سپاهان را برعهده بگیرم اما شرایط برای ادامه کار فراهم نبود.

به گزارش افق تازه ، حسین فرکی در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب در مورد دلایل کناره گیری اش از هدایت تیم فوتبال سپاهان گفت: به هر حال امروز به این نتیجه رسیدم که باید در نشستی با مسئولان باشگاه تکلیف را مشخص کنم. به همین خاطر خودم از مسئولان خواستم تا با استفعایم موافقت کنند و در شرایطی توافقی از یکدیگر جدا شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای کناره گیری از این تیم تحت فشار بودید گفت: اصلا فشاری وجود نداشت و بنده خودم خواستم تا به همکاری ام خاتمه دهم. این اتفاق در کمال دوستی رخ داد و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.

فرکی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا پشیمان نیستید که در ابتدای فصل و بعد از قهرمانی در فصل گذشته از این تیم جدا نشدید گفت: الان صحبت کردن در مورد پشیمانی و یا سایر موارد درست نیست. به هر حال من ابتدای فصل از خیلی چیزها گذشتم و تصمیم گرفتم سرمربی سپاهان بمانم.

وی افزود: الان هم از این موضوع ناراحت نیستم و با رضایت خودم از تیم کنار رفتم. می خواهم بعد از چند سال کار پرفشار استراحت کنم و کنار دوستان و خانواده ام باشم.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه اختلافات داخل باشگاه چقدر به کار شما لطمه زد گفت: به هر حال فضا برای ادامه کار فراهم نبود. برای من موفقیت سپاهان مهم است و به همین خاطر تصمیم گرفتم به صورت توافقی از باشگاه سپاهان جدا شوم.

حسین فرکی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر خاطرنشان کرد: قطعا مسائلی در این مدت اتفاق افتاده که فعلا زمان مناسبی برای صحبت کردن در مورد آنها نیست اما در زمانی مناسب پیرامون همه این اتفاقات صحبت خواهم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا تا پایان فصل هدایت تیم دیگری را برعهده خواهید گرفت گفت: قطعا تا پایان فصل هدایت هیچ تیمی را برعهده نخواهم گرفت و استراحت خواهم کرد.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: