آخرین اخبار
کد خبر : ۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - 08 November 2015
مهاجم تیم ملی ایران در پیروزی 3 بر یک چارلتون مقابل شفیلدونزدی شد گلزنی کرد تا از عملکردش مورد تمجید قرار بگیرد.
1446971791465__86568765_rexfeatures_5355527x.jpg

به گزارش افق تازه به نقل از  ایسنا، در هفته شانزدهم لیگ چمپیونشیپ انگلیس، چارلتون در حالی که رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را در ترکیب ثابتش داشت، با حساب سه بر یک به پیروزی رسید تا در جدول رده بندی، یک پله صعود کند.

جانی جکسون 26، سایمن ماکیناک 45 و رضا قوچان نژاد 55 برای چارلتون گلزنی کردند و تنها گل شفیلد ونزدی را نیز فرناندو مارتین فورستیری 73 به ثمر رساند. این، نخستین سه امتیازی بود که چارلتون از 22 آگوست (اول شهریور) به دست می‌آورد.

البته گل دوم چارلتون نیز عالی به ثمر رسید. آنها پس از گل نخست، همچنان روی دروازه شفیلدونزدی حمله می‌کردند. پاسکاری فوق العاده الحاجی با و رضا قوچان نژاد، توپ را به یوهان برگ گودموندسن رساند تا او هم با پاسی عالی، ماکیناک را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا این مهاجم دانمارکی نیز برای بار دوم، دروازه شفیلدونزدی را باز کند.

گودموندسن در گل سوم چارلتون نیز نقش پررنگی داشت. او با نمایش فوق العاده‌اش، خط دفاعی شفیلد را باز کرد و توپ را به مورگان فاکس رساند تا قوچان نژاد که بعد از مدت‌ها در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته بود، آن پاس فوق العاده را با یک ضربه وارد دروازه حریف کند تا بازگشت خوبی داشته باشد.

البته قوچان نژاد باز هم فرصت گلزنی داشت و می‌توانست کرنری که جانی جکسون روی دروازه شفیلد فرستاده بود را به گل تبدیل کند اما ضربه سر گوچی با فاصله کمی به خارج از زمین بازی رفت.

کارل فرایه، سرمربی چارلتون نیز پس از این دیدار گفت: هواداران ما در این دیدار عالی بودند. آنها نقش خوب خودشان را از ابتدا تا پایان بازی ایفا کردند تا تیم‌مان یک پیروزی خوب را به دست آورد. نشان دادیم تلاش بالایی که در طول هفته‌های گذشته داشتیم، جواب داده است. بازی فیزیکی را در دستور کارمان قرار دادیم و دیدئوی بازی شفیلدونزدی را هم تماشا کرده بودیم.

برچسب ها: گوچی ، افق تازه
عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: