پربازدیدترین
کد خبر : ۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - 13 November 2015
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ناکامی چند دهه ای تیم امید برای راهیابی به بازی های المپیک را حاصل بی توجهی به فوتبال پایه دانست.
به گزارش افق تازه به نقل از مهر، حشمت مهاجرانی در خصوص حضور مجددش در اردوی تیم امید گفت: وظیفه خودم دانستم که در اردو حاضر شوم و به آقای کاشانی خوشامد بگویم. صادقانه بگویم که نسبت به این تیم و نفراتی که همکاری دارند ارادت قلبی دارم.

سرمربی سابق تیم ملی افزود: واقعا چنین نظم و انظباطی را در تیمی ندیده ام و جمع شدن چنین نفرات بزرگی در کادر فنی تیم امید در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه بوده است. به عنوان کسی که سرمربی تیم المپیک هم بوده، می توانم به جرات بگویم که از لحاظ نفرات، امکانات و برنامه ریزی، بهترین تیم المپیک  تشکیل شده و در تیم های پایه سابقه نداشته که این شرایط فراهم شود. امیدوارم که نتیجه این تلاش ها و زحمات صعود به المپیک باشد.

مهاجرانی در خصوص شناخت فنی از تیم امید گفت: قطعا بعد از بازی تدارکاتی مقابل استرالیا به طور جامع و کامل تر می توانم درباره مسائل فنی تیم صحبت کنم اما اینکه اکثر بازیکنان تیم امید در لیگ برتر شاغل هستند اتفاق مهمی است. قطعا تجربه این بازیکنان بالاست و از لحاظ امادگی جسمانی نیز در شرایط خوبی قرار دارند.

مهاجرانی در خصوص عوامل ناکامی بیش از چهار دهه ای فوتبال ایران در راهیابی به المپیک گفت: عوامل زیادی وجود دارد اما مهم ترین عامل این بوده که هیچ وقت به فوتبال پایه اهمیت نداده ایم و نمی دهیم و همه توجه، امکانات و بودجه را صرف تیم ملی بزرگسالان می کنیم. در صورتی که تیم های پایه آینده فوتبال ملی را می سازند و در تمامی دنیا نگاه ویژه ای به آنها می شود.

وی افزود: برای پشت سر گذاشتن این ناکامی باید توجه ویژه ای به تیم امید داشته باشیم و از همه لحاظ این تیم را حمایت کنیم تا رفتن به المپیک که خواسته همه اهالی فوتبال است بر آورده شود.

مهاجرانی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من این تیم شخصیت المپیکی شدن را دارد و قطعا اگر حمایت لازم وجود داشته باشد می تواند به هدفی که دارد برسد و دل مردم ایران را شاد کند.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: