آخرین اخبار
کد خبر : ۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - 14 November 2015
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از امروز نامه‌نگاری‌های لازم برای جذب مهاجم خارجی مدنظر اسکوچیچ را آغاز می کنیم.
1426624515241_05.JPG

به گزارش افق تازه ،علیرضا کاهکش در گفت‌و‌گو با ایسنا درباره‌ی وضعیت فولاد خوزستان پس از اتفاقات هفته گذشته مبنی بر احتمال جدا شدن اسکوچیچ از این باشگاه، اظهارکرد: در چند روز گذشته عمده تمرینات اسکوچیچ برای بازیکنان، آماده‌سازی آن‌ها از لحاظ روحی و روانی بوده است. در حال حاضر شادابی لازم به تمرینات تزریق شده و سعی‌مان این است که تا بازی با استقلال به آمادگی لازم برسیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: همانطور که می‌دانید فولاد فوتبال رو به جلویی را به نمایش می‌گذارد و فقط در گلزنی ناموفق بوده که روز گذشته اسکوچیچ رسما درخواست جذب یک مهاجم خارجی را به ما داد و ما هم از امروز مراحل اداری جذب این بازیکن را آغاز می‌کنیم. البته اسکوچیچ به ما گفته است که این بازیکن را زودتر از نیم فصل جذب کنیم تا به سرعت آماده بازی کردن شود.

او گفت: از امروز نامه‌نگاری‌ها را با بازیکن مورد نظر انجام می‌دهیم. این بازیکن آفریقایی فعلا بدون تیم است و تا زمانی که این بازیکن را جذب نکنیم نمی‌توانیم نامش را اعلام کنیم.

کاهکش در پایان درباره دلایل ماندن دراگان اسکوچیچ در فولاد اظهارکرد: نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم چرا که فعلا تیم برای بازی با استقلال آمده می‌شود و این صحبت‌ها ایجاد حاشیه می‌کند. امروز هم با پتروکیان شوشتر بازی داریم که در لیگ دو بازی می‌کند.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: