پربازدیدترین
کد خبر : ۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - 14 November 2015
اسطوره فوتبال آرژانتین رسما از سرمربی ناپولی عذرخواهی کرد.
mara360.jpg

به گزارش افق تازه به نقل از سایت گل، ناپولی در فصل جاری رقابت‌های سری A با هدایت مائوریسیو ساری شروع خوبی نداشت و از سه بازی نخست، تنها دو امتیاز به دست آورد.

بعد از این شروع بد، دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین که بهترین بازیکن تاریخ باشگاه ناپولی هم به شمار می‌آید، به انتقاد از ساری، سرمربی تیم محبوبش پرداخت و گفت باید سران ناپولی، رافائل بنیتس را حفظ می‌کردند و ساری را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب نمی‌کردند.

نتایج ناپولی بعد از پایان هفته سوم بهتر شد و این تیم موفق شد در 9 بازی اخیرش، هفت پیروزی و دو تساوی به دست آورد. این تیم اکنون با صدر جدول رده بندی تنها دو امتیاز اختلاف دارد.

مارادونا که از عملکرد ناپولی خوشحال است، رسما از سرمربی این تیم عذرخواهی کرد. او در این مورد گفت: درباره ساری اشتباه کردم و از او عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم من را ببخشد.

یکی از بهترین بازیکنان ناپولی در فصل جاری، گونسالو ایگواین آرژانتینی بوده است که بازی‌های درخشانی را برای این تیم به نمایش گذاشته و در 12 بازی، 9 گل به ثمر رسانده است. مارادونا به ستایش از این بازیکن پرداخت و گفت: ایگواین با پیراهن ناپولی تاریخ‌ساز خواهد شد. او جایگزین من در ناپولی است. بر این باورم که ناپولی با این بازیکن می‌تواند نتایج درخشانی به دست آورد و جایگاهش را در جدول رده بندی بهتر کند.

مارادونا در سال 1984 به ناپولی پیوست و این تیم را که از نامزدهای سقوط به لیگ پایین‌تر بود، دو بار به قهرمانی در رقابت‌های سری A رساند تا نام خود را برای همیشه در تاریح این باشگاه جاودان کند.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: