کد خبر : ۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - 15 November 2015
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: افتخار می‌کنم که برای تیم ملی فوتبال کشورم به میدان بروم.


خبرگزاری فارس: جهانبخش: هیچ‌کدام از ما در چنین زمینی بازی نکرده‌ایم

به گزارش افق تازه به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا جهانبخش درباره بازگشتش به تیم ملی اظهار داشت: در مسابقات جام ملت‌های آسیا با مصدومیتی روبه رو شدم و بعد از آن به خاطر مصدومیتی دیگر و شرایطی که به وجود آمد دیگر نتوانستم در تیم ملی بازی کنم و دیدارهای بزرگی را هم از دست دادم اما اکنون خوشحالم که دوباره به تیم ملی برگشته ام. دوست داشتم این اتفاق زودتر بیفتد اما خدا را شکر اکنون دوباره در تیم ملی هستم و این افتخار را دارم که مجددا پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

وی درباره جوانگرایی انجام شده در تیم ملی و بازخورد این موضوع گفت: در همان زمان برگزاری جام ملتهای آسیا هم کادر فنی اعلام کرد که هدفش پوست اندازی تیم ملی و کاهش میانگین سنی بازیکنان است و حالا می بینید این اتفاق رخ داده و این امتیازی بسیار مثبت برای تیم ملی است. تیم ملی در شرایط فعلی تلفیقی از بازیکنان جوان و بازیکنان با تجربه است. بازیکنان جوان می توانند از انگیزه با تجربه ها استفاده کنند و بازیکنان با تجربه هم از انگیزه بازیکنان جوان انگیزه می گیرند و این موضوع در نهایت به سود تیم ملی است.

جهانبخش با اشاره به انگیزه اش برای حضور در تیم ملی یادآور شد: مطمئنا انگیزه بسیار زیادی دارم که بتوانم دوباره در تیم ملی به کشورم خدمت کنم. شاید جمله ای کلیشه ای باشد اما آرزوی همه بازیکنان بازی برای تیم ملی کشورشان است و من صددرصد انگیزه دارم تا بتوانم برای تیم ملی بازی کنم. انگیزه من برای بازی ملی خیلی زیاد است و این را برای خودم افتخار می دانم که بتوانم برای تیم ملی بازی کنم.

وی با اشاره به بازی تیم ملی برابر ترکمنستان گفت: جدا از پیروزی تیم ملی در این بازی فکر می کنم مهمترین موضوع حضور خوب هواداران در ورزشگاه بود. طبقه اول ورزشگاه آزادی در آن روز پر شد و این می تواند خبر خوبی برای فوتبال ما باشد. خوشحالم با بردی که کسب کردیم، آنها را دست خالی به خانه هایشان باز گرداندیم. تیم ملی برابر ترکمنستان نمایش با اقتداری ارائه کرد و موقعیتهای زیادی برای گلزنی داشتیم و این نمایش برای هواداران راضی کننده بود.

بازیکن تیم ملی درباره رویارویی با گوام هم تصریح کرد: بلافاصله بعد از دیدار برابر ترکمنستان در یک سفر طولانی به گوام پرواز کردیم. اکنون دو، سه روز است که در اینجا حضور داریم و تلاش می کنیم با شرایط تطبیق پیدا کنیم. بدترین نکته ای که اینجا با آن روبه رو هستیم وضعیت زمین است. هیچ کدام از ما بازیکنان در چنین زمینهایی بازی نکرده ایم. چمن مصنوعی بودن این زمین یک طرف، کیفیت بد آن طرف دیگر. شرجی بودن هوا هم که کار را سخت‌تر می کند اما با این همه تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه دلخواه انجام خواهیم داد.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: