آخرین اخبار
کد خبر : ۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - 17 November 2015
کارلوس کی‌روش:
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به شایعه کناری گیری اش از این تیم گفت: اگر قدم‌هایم با رئیس فدراسیون فوتبال هماهنگ شود، می‌توانیم به کارمان با هم ادامه بدهیم و اگر نه این کار صورت نمی‌گیرد.



به گزارش افق تازه به نقل از مهر کارلوس کی‌روش پس از پیروزی ۶ بر صفر تیمش برابر گوام در مرحله انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: از کسب سه امتیاز از بازی برابر گوام رضایت کامل دارم و از این موضوع خوشحال هستم. برای ما سه امتیاز مهم بود که توانستیم به دست بیاوریم تا در بازی‌های بعدی‌مان مقابل هند و عمان به عنوان صدرنشین بازی کنیم.

وی افزود: در درجه دوم به تک تک بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که به نمایش گذاشتند، تبریک می‌گویم. آنها نمایش بسیار جدی و فوتبال صادقانه‌ای را ارائه و مقابل گوام در کمال احترام بازی کردند تا با سه امتیاز  به خانه برگردیم. در نکته سوم اشاره می‌کنم به کار خوبی که فدراسیون فوتبال و کادرفنی گوام و به ویژه بازیکنان این تیم انجام دادند. آنها ۹۰ دقیقه در زمین جنگیدند. اگر با احترام برابر این تیم به میدان رفتیم، بعد از بازی با احترام بیشتری اینجا را ترک می‌کنیم و امیدواریم فوتبال گوام همین روند را برای آینده‌ای هرچه بهتر ادامه بدهد.

سرمربی تیم ملی درباره وضعیت دو بازیکن مصدوم تیم ملی هم تاکید کرد: هنوز تشخیص کاملی نداده‌ایم و نمی‌توانیم دقیقا اکنون درباره وضعیت این مصدومیت‌ها صحبت کنیم اما احتمالا مصدومیت مهدی ترابی بیشتر است ولی بقیه بازیکنان بازی لیگ‌شان را انجام خواهند داد. MRI لازم را امشب یا فردا انجام می‌دهیم، هرچند متاسفانه مصدومیت هم جزوی از فوتبال است.

کی‌روش در پاسخ به این پرسش که نگاه‌تان به آینده چگونه است؟، اظهارکرد: مطمئنا به بازی بعدی‌مان برابر هند و عمان توجه می‌کنیم. نگرش بنده این است که همیشه تمرکزم را روی بازی بعدی می‌گذارم. البته دو نوع طرز فکر در فوتبال است و این طور به نظر می‌رسد که شاید به طرز فکر بنده اهمیت داده نشده است. البته وقتی به تهران برسیم، بیشتر راجع به این مسائل صحبت می‌کنیم اما در کل باید بگویم تمرکزمان را روی بازی مقابل هند می‌گذاریم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار گوامی مبنی بر اینکه آیا به کارتان در تیم ملی ایران ادامه خواهید داد یا خیر؟، خاطرنشان کرد: واقعا نمی‌توانم در حال حاضر جواب محکمی به این سوال بدهم. اگر قدم‌های من با رئیس فدراسیون فوتبال و مسیرمان بتواند هماهنگ شود، می‌توانیم ادامه بدهیم و اگر نه، این کار صورت نمی‌گیرد.

سرمربی تیم ملی همچنین گفت: در حال حاضر نمی‌توانم به این سوال جواب بیشتری بدهم ولی بعد از ۵ سال آهسته، آهسته دارم امیدها و اعتقادهایی که در این مسیر داشتم را از دست می‌دهم. البته آینده من به نقطه نظرها و تصمیم‌های رئیس و فدراسیون هم مرتبط خواهد شد.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: