آخرین اخبار
کد خبر : ۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - 18 November 2015
باشگاه نیروی هوایی عراق از توافق با هافبک جنجالی استقلال خبر داد و اعلام کرد که با این بازیکن به توافق نهایی رسیده است.
1437894435813_AMAN8063.jpg

به گزارش افق تازه به نقل از سایت کل العراق، کرار جاسم هافبک جنجالی استقلال به نظر می‌رسد سرانجام بعد از حاشیه‌های زیادی که داشت راه خود را از آبی پوشان پایتخت جدا کرده است.

بر اساس نوشته این سایت عراقی باشگاه استقلال قرارداد خود را با کرار جاسم را لغو کرده تا او دیگر جایی در ترکیب این تیم نداشته باشد و بازیکن آزاد به شمار آید.

هر چند خود کرار اعلام کرده بود که می‌خواهد در لیگ ایران باقی بماند و سپاهان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است، اما به نظر می‌رسد که او چاره‌ای جز بازگشت به فوتبال کشورش ندارد و قرار است که با نیروی هوایی عراق قرارداد امضا کند.

صباح عبدالجلیل، سرمربی نیروی هوایی عراق در گفت وگویی که با سایت کل العراق داشت تاکید کرد که باشگاه او با کرار جاسم به توافق نهایی رسیده است. او گفت: می توانیم بگویم که با کرار جاسم بر سر همه مسائل به توافق رسیده‌ایم و او بسیار به تیم ما نزدیک شده است. منتظر بازگشت کرار از اردوی تیم ملی هستیم تا قرارداد خود را با این بازیکن نهایی کنیم.

تیم نیروی هوایی در لیگ برتر عراق در جایگاه دوم قرار دارد و یکی از نمایندگان عراق در AFC کاپ است و به همین خاطر به دنبال خرید بزرگی همچون کرار است.

کرار جاسم بعد از جدایی از استقلال به اردوی تیم ملی کشورش برای دیدار با تایوان در انتخابی جام جهانی پیوست اما در دیداری که عراق توانست به پیروزی برسد تنها 4 دقیقه فرصت بازی به او رسید. او قرار است که به تهران برگردد تا تکلیف خود را با باشگاه استقلال مشخص کند.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: