کد خبر : ۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - 18 November 2015
کودکی لبنانی به نام حیدر که در حملات تروریستی چند روز پیش برج براجنه در جنوب لبنان پدر و مادر خود را از دست داد، درخواستی از مهاجم رئال مادرید دارد.
1447825019127_1.jpg

به گزارش افق تازه به نقل از یورو اسپورت، چند روز پیش حادثه تروریستی در جنوب لبنان باعث کشته شدن افراد بی‌گناه زیادی شد.

یکی از افرادی که در این بمب گذاری تروریستی نجات پیدا کرد، یک کودک به نام حیدر است. او پدر و مادرش را در این انفجار تروریستی از دست داد و روزهای بسیار سختی را سپری می‌کند.

این کودک لبنانی عاشق کریستیانو رونالدو است و معمولا لباس‌های او را بر تن می‌کند. حیدر در گفت‌وگویی با رسانه‌های لبنانی اعلام کرده است دوست دارد با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید دیدار کند و همین باعث شده است تا مردم لبنان در شبکه‌های اجتماعی با درست کردن کمپین‌هایی از رونالدو بخواهند تا آرزوی این کودک یتیم لبنانی را برآورده کند.

رونالدو در این چند سال اخیر در کنار فوتبال، کارهای خیریه زیادی انجام داده و به احتمال بسیار زیاد، درخواست کودک لبنانی را برآورده کرده و به دیدار او خواهد رفت.

ستاره پرتغالی رئال مادرید خود را آماده دیدار حساس برابر بارسلونا می‌کند. قرار است در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا، شنبه هفته آینده رئال در سانتیاگو برنابئو به مصاف بارسلونا برود که این دیدار جدال بین تیم‌های صدرنشین است. بارسلونا با 27 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و رئال مادرید هم با 24 امتیاز دوم است.

انتهای پیام

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: