پربازدیدترین
کد خبر : ۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - 20 September 2015
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه به بازیکنانم در رختکن گفته بودم که امروز برابر 15 بازیکن قرار داریم، گفت: دلیل این ناداوری ها چیست که احتمال هم دارد، تصادفی نباشد.




 برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از دیدار با ملوان بندر انزلی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان پایتخت پایان یافت اظهار کرد: همان طور که قبل از بازی نیز به بازیکنانم گفته بودم، ما باید جلوی 15 بازیکن بازی کنیم و امروز نیز جلوی 15 بازیکن حریف قرار داشتیم اما جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم زیرا بازی خوبی انجام دادند.
سرمربی پرسپولیس تهران افزود: البته ما می توانستیم در طول 90 دقیقه این بازی را به سود خود به پایان برسانیم اما توپ هایمان به گل تبدیل نشدند.
برانکو که به دلیل اخراج مترجمش با حضور یک مترجم از هیات فوتبال استان به زبان انگلیسی صحبت می کرد درباره حضور نداشتن کفشگری در چند بازی اخیر گفت: کفشگری در ترکیب اولیه بود اما در آخرین دقیقه گرم کردن، مصدم شد و مجبور شدیم از نوراللهی که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته استفاده کنیم.
سرمربی پرسپولیس تهران درباره اعتراض های خود به داور نیز افزود: تا کنون شش مسابقه رسمی برگزار کردیم که در چهار مسابقه از داروی متضرر شدیم. بر این اساس باید عصبانیت بازیکنان را درک کرد. از شما می پرسم که دلیل این ناداوری ها چیست که احتمال هم دارد تصادفی نباشد.
وی توضیح داد: در بازی امروز هیچ کس نفهمید که چرا سوشا مکانی کارت زرد گرفت فقط داور چهارم به داور اشاره کرد و وی نیز اخطار داد. حتی مهدی طارمی دو خطای تصادفی انجام داد و پشت سر هم دو کارت زرد گرفت.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص عملکرد محسن مسلمان در دیدار برابر ملوان گفت: دفعه قبل نیز گفتم که قصد ندارم در مورد بازیکنانم در حضور خبرنگاران صحبت کنم و فقط در رختکن در این باره حرف می زنم اما لازم است که بگویم محسن مسلمان به آمادگی خوبی رسیده و روز به روز هم پیشرفت می کند و امروز نیز از دیدار با پیکان هم بهتر بازی کرد و باید صبر کند تا به آمادگی لازم برسد.
پرسپولیس تهران با برتری مقابل ملوان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف برنده دیدار ذوب آهن و گسترش فولاد تبریز که فردا (دوشنبه) برگزار می شود، می رود.
برچسب ها: برانکو، داوری
عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: