آخرین اخبار
کد خبر : ۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - 04 September 2015
مدیرعامل استقلال با تاکید بر این‌که بهتر است مدیران عامل پیشین آبی‌پوشان مسائل این تیم را شخصی نکنند، از جریمه سنگین کرار جاسم در صورت تداوم بی‌انضباطی‌های این بازیکن خبر داد.
مدیرعامل استقلال با تاکید بر این‌که بهتر است مدیران عامل پیشین آبی‌پوشان مسائل این تیم را شخصی نکنند، از جریمه سنگین کرار جاسم در صورت تداوم بی‌انضباطی‌های این بازیکن خبر داد.
بهرام افشارزاده در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم ملی در برابر گوام گفت : بازی خوبی بود. تیم ملی جوان شده است. جوانان جویای نامی که سرمایه‌های کشورمان هستند و زمانی که برای تیم ملی به میدان می‌آیند با تمام وجود بازی می کنند. بنابراین با انرژی‌ای‌ که در زمین می‌گذارند، سعی می کنند آینده فوتبال خود را تضمین کنند.
 وی ادامه داد :جوانان از انرژی فوق العاده برخوردارند و اگر به آنها فرصت داده شود می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند. پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگترین آرزوی هر بازیکنی است و می تواند افتخاری جاودانه برای آن‌ها باشد. 
افشارزاده در ادامه از بازی دوستانه استقلال برابر نیروی زمینی خبر داد و افزود :این دیدار ساعت ۱۷ امروز در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود امیدوارم استقلال با برگزاری چنین دیدارهایی برای مسابقات لیگ برتر و جام حذفی که پیش رو دارد آماده شود.در حال حاضر تمرکزمان باید روی این بازی‌ها باشد. سعی میکنیم از حواشی دوری کنیم و به همین دلیل است که مسئولان استقلال این روزها کمتر مصاحبه می کنند.
 مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مسایل مورد بحث این روز های آبی پوشان توضیح داد : این موضوعات باید در اتاق فکر استقلال حل و فصل شوند و به قول معروف مسائل روز استقلال در خانواده آبی پوشان بررسی شود نه در رسانه ها.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا روی حل مسائل استقلال در اتاق فکر تاکید می کنید؟ اظهار کرد :چون اهدافمان یکی است اما این میان برخی قصد حاشیه سازی برای استقلال دارند. به همین دلیل از همه اعضای هیات مدیره و دیگر مسئولان استقلال می خواهم مسائل جاری باشگاه را در اتاق فکر ما بررسی و حل کنند. معتقدم در غیر این صورت حاشیه ها ضربات سختی به استقلال می‌زنند. همچنین از سرمربی تیم استقلال خواسته‌ام اجازه رواج بی‌انضباطی را به هیچ بازیکنی ندهد. 
افشارزاده درباره ادعای مدیرعامل پیشین استقلال مبنی بر اینکه طلب ساموئل را پرداخته است اما وجه پرداختی در باشگاه استقلال گمشده، تصریح کرد: بدون شک همه مدارک مستند در باشگاه استقلال موجود است و همانطور که پیش از این گفته بودم برای پرداخت بدهی‌های استقلال در هر زمان متعهد شده‌ایم. بهتر است چیزی را کتمان نکنیم. این موضوع تازه ای نیست و در همه ارگانها تعهد سازمانی وجود دارد و من هم سر حرفم هستم و طبق قولی که دادم تا آن جایی که در توانم باشد به تعهدات اخلاقی و سازمانی‌ام عمل می کنم.
وی در پایان گفت :بهتر است موضوعات استقلال را شخصی نکنیم. من همان طور که بارها گفته ام برای پرداخت بدهی استقلال متعهد شده ام و اسمی از کسی نبرده ام. تنها به برهه زمانی بدهی های استقلال اشاره کرده ام. مدیران پیشین استقلال هم در جایگاه من بوده اند و من آنها را به خوبی درک می کنم. به یقین آنها هم بدهی های از دوران گذشته خود را متقبل شده اند. تلاش همه ما برای سربلندی استقلال بوده و ما اعضای یک خانواده هستیم و نباید مقابل یکدیگر قرار بگیریم.
افشارزاده همچنین درباره ی بی انضباطی های کرار جاسم هافبک عراقی استقلال توضیح داد: قرار شد کرار همانند دیگر بازیکنان استقلال نظم تیمی و فردی را رعایت کند اما اگر بخواهد رویه گذشته اش را ادامه دهد، قطعاً با او برخورد می کنیم .به هر حال در اولین فرصت رفتار این بازیکن را بررسی می کنیم و تصمیمات لازم را در خصوص حضور وی در استقلال خواهیم گرفت.
عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: