پربازدیدترین
کد خبر : ۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - 09 October 2015
شاهرخی:
سرمربی سابق تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران می‌گوید باید قبول کرد که تیم‌های عربی مانند عمان نسبت به چند سال گذشته پیشرفت زیادی داشته‌اند و دیگر نمی‌توان به آنها پنج یا شش گل زد.
به گزارش افق تازه، همایون شاهرخی در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ایسنا، درباره تساوی یک بر یک تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران مقابل عمان و طلسم 14 ساله در کسب پیروزی برابر این تیم اظها‌ر کرد: به طور کلی معتقدم نباید به گذشته فکر کرد و باید شرایط حال حاضر تیم‌ها را در نظر گرفت. باید قبول کنیم که تیم‌های عربی در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته و هزینه‌های زیادی را انجام داده‌اند.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: عمان هم در شرایط فعلی سرمایه‌گذاری زیادی را انجام داده است و ما نمی‌توانیم با این تصور مقابل این تیم حاضر شویم که می‌توانیم شش گل به آنها بزنیم. آنها روز به روز پیشرفت می‌کنند ولی ما در حال در جا زدن هستیم. از طرفی کشورهای عربی حساسیت زیادی را ایجاد می‌کند و همین کار را برای ما سخت کرد. البته این تساوی هم می‌تواند تبعات بدی را در راه صعود به جا‌م جها‌نی برای ما داشته باشد.

سرمربی سابق تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران درباره کمبود بازیکن با تجربه روی نیمکت تیم ‌ملی نیز گفت: معمولا جوانگرایی بعد از مسابقات جا‌م جها‌نی اتفاق می‌افتد که ما با مقداری تاخیر این کار را آغاز کرده‌ایم. کشور ما لیگ فو‌تبا‌ل ضعیفی دارد که نمی‌تواند هر سال چند بازیکن پدیده خوب را پرورش دهد و همین موضوع روی تیم ‌ملی ما هم تاثیر می‌گذارد. در سال‌های گذشته پیشرفتی نداشته‌ایم و این به مدیریت فدراسیون فو‌تبا‌ل، مدیریت و‌ امکانات باشگاه‌ها بازمی‌گردد.

شاهرخی درباره عملکرد کا‌ر‌لوس کی‌روش پس از جا‌م جها‌نی تصریح کرد: من با واقعیت‌ها زندگی می‌کنم و وقتی با فردی قراردادی بسته می‌شود باید از او حمایت کنیم، مگر این که شرایط ویژه‌ به وجود آید. در حال‌ حاضر در رشته والیبال رفتارهایی را می‌بینم که نامناسب است. پس از جا‌م جها‌نی که کواچ نتایج خوبی نگرفته است همه در حال تخریب او هستند. ما هم باید منطقی باشیم و پس از یک برد و یک پیروزی به طور احساسی صحبت نکنیم. الان زمان صحبت کردن در مورد سرمربی تیم ‌ملی نیست و ما با او قرارداد داریم.

او در پایان گفت: با شرایط فعلی صعود کردن به جا‌م جها‌نی در بیان آسان است و ما باید تلاش بسیاری برای حضور در جا‌م جها‌نی انجام دهیم.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: