آخرین اخبار
پربازدیدترین
کد خبر : ۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - 12 October 2015
کریم باقری:
مربی پر‌سپولیس می‌گوید علی دایی قرار نیست همیشه در پرسپولیس مربیگری کند.

به گزارش افق تازه ،کریم باقری در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تمرین تیم ‌فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس اظها‌ر کرد: طی روزهای اخیر کادر فنی تمرین‌های خوب و با نشاطی را برای بازیکنان در نظر گرفته است و ما به خوبی تمرین کرده‌ایم تا خودمان را برای دیدار مقابل صبا آماده کنیم. البته به خاطر درگذشت هادی نوروزی چند جلسه تمرینی‌مان را از دست دادیم و از نظر روحی هم بازیکنان دچار آسیب‌ شدند اما سعی می‌کنیم وضعیت تیم را هم از نظر تاکتیکی و فنی و هم از نظر روحی بهبود ببخشیم تا بتوانیم بازی خوبی را مقابل صبا ارائه کنیم.

باقری در ادامه درباره این که آیا بازیکنان در تمرینات انگیزه لازم را دارند یا خیر، گفت: سخت است که بخواهیم درباره این مساله صحبتی کنیم اما مهم این است که بازیکنان‌مان با تمام وجودشان در تمرینات شرکت می‌کنند. ما پنج بازیکن ملی‌پوش داریم که یک روز قبل از بازی مقابل صبا به جمع ما اضافه خواهند شد. البته بازیکنان مصدوم و محرومی هم داریم اما امیدوارم که بتوانیم در روز جمعه بازی قابل قبولی را ارائه دهیم.

مربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره تقابل علی دایی با پر‌سپولیس اظها‌ر کرد: مشکلی وجود ندارد و ما به این مسائل حاشیه‌ای فکر نمی‌کنیم. علی دایی روزی سرمربی پر‌سپولیس بوده است و الان در صبا فعالیت می‌کند. قرار نیست که همیشه در پر‌سپولیس باشد. امیدوارم که هر اتفاقی رخ می‌دهد روز جمعه بازی زیبایی را شاهد باشیم.

باقری درباره حل مشکلات مالی باشگاه هم گفت: با تلاش های مدیریت باشگاه قراردادی با اسپانسر منعقد شده است و بر این اساس امیدواریم هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر مطالبات بازیکنان به طور کامل پرداخت شود. البته تا به امروز هم بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شده است.

او در پایان درباره برگزاری دیدارهای یادبود و انجام کارهای نمادین به یاد "هادی نوروزی" هم گفت: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره هادی نوروزی هر کسی بنا به نظر شخصی خودش کاری را انجام می‌دهد ولی به نظر من مهم این است که به فکر خانواده‌ هادی باشیم و کاری کنیم که آنها در آرامش باشند.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: