پربازدیدترین
کد خبر : ۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - 17 October 2015
آذری:
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن می‌گوید اگر به مجید جلالی و جواد نکونام در بازی سایپا و ذوب آهن از سوی هواداران تیمش بی‌احترامی شده باشد، بازی ذوب آهن و گسترش فولاد را بدون تماشاگر اعلام می‌کند.


به گزارش افق تازه ، سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا درباره اظهار نظر مجید جلالی پس از اتمام بازی تیمش مقابل ذوب آهن مبنی بر اینکه منفورترین جا برای او ورزشگاه اصفهان است و اینکه در این بازی به او و جواد نکونام از سوی هواداران ذوب آهن توهین شده است اظهار کرد: نمی‌خواهم الان درباره این اتفاقات صحبت کنم چرا که خودم در ورزشگاه نبودم. درباره این دو عزیز باید بگویم که جواد نکونام یکی از ورزشکاران ارزشی ما و کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان بوده و مجید جلالی هم یکی از معلمان ورزش ایران است و احترام زیادی برای آن‌ها قائل هستیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: در هر بازی دوربین اختصاصی باشگاه از سکوهای ورزشگاه تصویربرداری می‌کند و آن را بر روی سایت قرار می‌دهیم. اگر توهین‌ها توسط هواداران ما صورت گرفته باشد، دیدارمان با گسترش فولاد در ورزشگاه فولادشهر را بدون تماشاگر اعلام می‌کنیم.

او با بیان اینکه تمامی تلاش آن‌ها ترویج مسائل فرهنگی و اخلاقی بر روی سکوهای ورزشگاه‌هاست اضافه کرد: اعتقاد ما بر این است که باید در این گونه موارد با قاطعیت برخورد و مسائل فرهنگی و اخلاقی را رعایت کنیم. به عنوان مدیرعامل ذوب آهن در صورت اثبات این موضوع اجازه نمی‌دهم هیچ هواداری وارد ورزشگاه شود. جواد نکونام و مجید جلالی سال‌ها برای فوتبال ما زحمت کشیده‌اند و اگر در این مورد با قاطعیت برخورد نکنیم، به فرهنگ و فوتبال‌مان خیانت کرده‌ایم.

آذری گفت: تا فردا ظهر به طور شخصی این فیلم را بازبینی می‌کنم و اگر از طرف هواداران‌مان بی‌احترامی صورت گرفته باشد، از راه دادن آن‌ها در روز بازی با گسترش فولاد به ورزشگاه جلوگیری می‌کنیم.
عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: