کد خبر : ۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - 21 October 2015
تصمیم عجیب سازمان لیگ ژیمناستیک
رییس سازمان لیگ برتر ژیمناستیک می‌گوید برای کمک به حضور تیمها در لیگ برتر، هر ژیمناست باید مبلغ 100 هزار تومان بپردازد!
1422954109220_Mehdi Ghasemi-28.jpg

به گزارش افق تازه ، حامد اخوان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری نخستین مرحله و دور جدید لیگ ژیمناستیک هنری باشگاه‌های کشور، اظها‌ر کرد: پس از وقفه دو ساله به دلیل مشکلات مالی باشگاه‌ها، قرار است لیگ برتر از 29 آبان ماه به میزبانی تهران و در خانه ژیمناستیک شهید برادران آذرپی برگزار شود که در پایان مرحله نخست این مسابقه‌ها، شش تیم برتر ر‌قا‌بت‌های لیگ معرفی و بقیه تیم‌ها در دسته اول و دوم به ر‌قا‌بت خواهند پرداخت.

وی افزود: البته استارت شروع لیگ برتر ژیمناستیک در بیست و نهم آبان ماه بستگی به اعلام آمادگی و استقبال باشگاه‌ها از لیگ دارد. هر چند تمام باشگاه‌ها به صورت شفاهی آمادگی خود را برای شرکت در لیگ اعلام کردند، اما به‌ هر‌ حال تا زمان شروع ر‌قا‌بت‌ها هیچ چیزی مشخص نیست و باید منتظر باشیم تا ببینیم امسال واقعا تیم‌ها برای شرکت در لیگ به قول خود پایبند هستند یا خیر؟

رییس سازمان لیگ برتر ژیمناستیک خاطر‌ نشان کرد: برای این که از نظر مالی فشار کمتری متوجه باشگاه‌ها شود و باشگاه‌ها بیشتر راغب به برگزاری لیگ ژیمناستیک هنری مردان شوند، امسال تصمیم گرفتیم از هر ژیمناست مبلغ 100 هزار تومان پول دریافت کنیم تا با مشارکت باشگاه‌ها و همکاری فدراسیون ژیمناستیک لیگ را برگزار کنیم.

اخوان تصریح کرد: البته صحبت‌هایی نیز با مدیران کاله آمل داشتیم تا اسپانسری مسابقات لیگ ژیمناستیک را بر عهده بگیرند که در این زمینه قول‌هایی به ما دادند، اما هنوز به صورت کتبی عملیاتی نشده است.

وی گفت: تمام تلاش سازمان لیگ برتر ژیمناستیک بر این مبنا است تا مشکلات مالی مانعی برای برگزاری لیگ نشود و امسال با اعلام آمادگی خوب تیم‌ها شاهد برگزاری لیگی پویا و با کیفیت باشیم تا وقفه دو ساله را جبران کنیم.

رییس سازمان لیگ برتر ژیمناستیک زمان برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ را اوایل بهمن یا اسفند ماه بیا‌ن‌ کرد و افزود: تیم قهرمان با هزینه فدراسیون به یک تورنمنت بین‌المللی اعزام خواهد شد.

اخوان در پایان گفت: تمام باشگاه‌ها موظف هستند برای حضور در لیگ تنها از وجود یک بازیکن خارجی استفاده کنند، اما در‌ رابطه با عقد قرارداد با بازیکنان ملی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و هر باشگاهی می‌تواند بر حسب شرایطش از چند بازیکن ملی برای شرکت در لیگ بهره مند شود.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: