کد خبر : ۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - 14 November 2015
بعد از جواب مثبت وکیل مرد ایتالیایی؛
ظهر دیروز وکیل آندره آناستازی گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران موافقت او را با حضور در ایران و کار با سیچلو اعلام کرده است.


به گزارش افق تازه به نقل از "ورزش سه"، بعد از بازگشت محمود افشاردوست و امیر خوش خبر نمایندگان فدراسیون والیبال از لهستان ظهر جمعه جلسه فوق العاده رئیس فدراسیون والیبال با حضور هیات رئیسه برگزار شد و شرایط لوزانو و آناستازی مورد بررسی قرار گرفت. با اینکه اعلام شده است هنوز گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران مشخص نیست، اما بهنام محمودی یکی از نزدیکان به فدراسیون می گوید:« جلسه نمایندگان فدراسیون والیبال ایران با آناستازی موفق آمیز بوده است و وکیل او در همان جا رضایت نسبی مرد ایتالیایی را برای هدایت تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد. او مدتی زمان خواسته بود تا در مورد سایر مسائل هم بررسی بیشتری انجام دهد که در نهایت روز گذشته وکیل او اعلام کرد آناستازی شرایط ایران و کار با سیچلو را قبول کرده است و به احتمال 99 درصد او سرمربی تیم ملی والیبال ایران می شود. در یکی، دو روز آینده هم این خبر اعلام خواهد شد و بعید می دانم گزینه دیگری اعلام شود. به نظر خودم کار فدراسیون والیبال ایران و آناستازی تمام شده است.»

آناستازی اعلام کرده است او می تواند در دهه سوم فرودین به تهران بیاید و از ماه آینده سیچلو زیرنظر گرفتن لیگ ایران را به عهده بگیرد. البته آناستازی 2 روز مهلت خواسته تا برنامه جدید خود و تمرینات را برای حضور در تهران اعلام نماید. اما با توجه به صحبت های محمودی تنها یک درصد احتمال دارد آناستازی سرمربی ایران نشود.
عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: