پربازدیدترین
کد خبر : ۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - 11 September 2015
افشارزاده:
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران می‌گوید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای جذب اسپانسر اقدام‌هایی کرده‌اند و خوشبختانه در روزهای گذشته با همکاری وزیر ورزش مشکلات مالی این دو باشگاه تا حدودی حل شده است.
به گزارش افق تازه به نقل از ایسنا، بهرام افشارزاده در این باره گفت: مسئله همبستگی و حضور مداوم افراد مقدم‌تر از مسائل مالی می‌تواند باشد. همبستگی می‌تواند مشکلات مالی را حل کند البته مسائل مالی هم یکی از مشکلات است.

وی افزود: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای اسپانسر اقدام‌هایی کرده‌اند و خوشبختانه در روزهای گذشته با همکاری گودرزی، مشکلات مالی این دو باشگاه تا حدودی حل شده است.

او در پاسخ به اینکه آیا شما و سرمربی استقلال درباره جاسم کرار اختلاف نظرهایی داشته‌اید، گفت: نه به این صورت که می‌گویید نیست. موضع من،‌ ارتقای ورزش است. او در باشگاه باید تابع سرمربی باشد. جاسم کرار مسائلی داشته و امیدوارم در آینده مشکلات مربوط به جاسم کرار کم شود.

وی درباره مسائل مربوط به شورای المپیک آسیا گفت: تا قبل از سال 1982 کشور برگزار کننده المپیک خودش مکاتباتی انجام می‌داد و آن رشته‌هایی که خودش می‌خواست را شرکت می‌داد ولی از سال 1982 به بعد اساسنامه‌ای در این باره تنظیم شد و من هم آن اساسنامه را امضا کردم.

افشارزاده درباره اینکه در بودجه‌ها برای سهمیه المپیک عدالت رعایت می‌شود یا خیر گفت: سجادی نظارت کافی بر این موضوع دارد و گودرزی هم این مسائل را رصد می‌کند. برای تیم‌هایی که سهمیه کسب کرده‌اند جایزه ویژه‌ پیش‌بینی شده است و رشته‌هایی که سهمیه کسب کرده‌اند و در گذشته هم مدال آورده‌اند، مورد حمایت ما قرار خواهند گرفت. البته ممکن است اشتباه‌هایی هم رخ دهد ولی مطمئن باشید کمیته‌ای که تشکیل شده نظارت کافی را خواهد داشت.

وی افزود: رشته‌هایی که در المپیک شرکت می‌کنند و مدال نمی‌آورند امیدهای آینده هستند.

عضویت در خبرنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: