دومین اقتصاد بزرگ جهان از انتظارات عقب ماند

نظرسنجی نشان داد که رشد فعالیت خدمات چین در ماه جولای با کمک سفارش‌های جدید تسریع شد، اگرچه سرعت تقاضا در خارج از کشور به پایین‌ترین سرعت خود در ۱۱ ماه گذشته کاهش یافت.

ادامه مطلب

خطر بروز تورم کشتیرانی

اقتصاددانان هشدار دادند که سرمایه‌گذاران خطر افزایش هزینه‌های حمل و نقل دریایی را که باعث افزایش تورم و کندشدن روند کاهش نرخ بهره توسط بانک‌های مرکزی اروپا و بریتانیا می‌شود، دست کم گرفته‌اند.  به نقل از تسنیم، اقتصاددانان هشدار دادند که سرمایه‌گذاران خطر افزایش هزینه‌های حمل و نقل دریایی را که باعث افزایش تورم و کندشدن روند کاهش نرخ بهره توسط بانک‌های مرکزی اروپا و بریتانیا می‌شود، دست کم گرفته‌اند. فایننشال تایمز نوشت: به گفته متخصصان داده‌های کشتیرانی در مؤسسه تحلیلی زنتا Xeneta، پس از تشدید حملات حوثی‌ها به کشتی‌هایی تجاری که از دریای سرخ به کانال سوئز می‌روند، هزینه حمل و...

ادامه مطلب

انتشار آمار جدید در مورد اشتغال مهاجران در اروپا

نرخ بیش‌تحصیلی یا بیش‌مهارتی (Overqualification Rate) در میان شهروندان خارجی شاغل در کشورهای عضو اتحادیه اروپا به دو برابر این نرخ در میان شهروندان اتحادیه اروپا رسید.

ادامه مطلب

مراودات ایران و آفریقا یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار است

رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و آفریقا گفت: مراودات ایران و آفریقا یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار است که نسبت به سه سال گذشته بیش از ۲ برابر افزایش را نشان می دهد.

ادامه مطلب

عضو بعدی بریکس معلوم شد؟

دفتر نخست‌وزیر مالزی امروز یکشنبه از ارسال نامه درخواست این کشور به روسیه جهت پیوستن به گروه «بریکس» خبر داد.

به نقل از ایرنا، به نقل از تلویزیون ملی چین گزارش داد که انور ابراهیم نخست وزیر مالزی نامه در خواست عضویت در گروه بریکس را به روسیه به عنوان رئیس دوره‌ای این گروه ارسال کرد.
انور ابراهیم نخست وزیر مالزی در دیدار امروز یکشنبه خود با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در «سری‌پِردانا» اقامتگاه انور، نسبت به عضویت در گروه بریکس ابراز تمایل کرد.

ادامه مطلب