پروین: فوتبال ایران را 5 سال تعطیل کنید

اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: فوتبالی که در آن استقلال و پرسپولیس یک زمین برای بازی ندارند، پنج سال تعطیل کنید.

به گزارش فارس، علی پروین درمورد تشکیل تعاونی پیشکسوتان سرخابی برای احداث واحدهای مسکونی، اظهار داشت: باید تشکر ویژه کنم از افرادی که چنین نمایشگاه‌هایی را برگزار می‌کنند زیرا حال دل مردم با حضور در آنها خوب می‌شود. حدود ۸_۷ سال است شرکت پیشکسوتان داریم که در کنارش یک تعاونی مسکن هم در کل ایران تشکیل داده‌ایم. پروژه‌ای را در ماهشهر می‌سازیم. نمی‌خواهد به ما پول بداند اما اگر هل‌مان بدهند، این پروژه را به امید خدا تمام می‌کنیم.

ادامه مطلب

هادی ساعی : کیمیا علیزاده می تواند به ایران بازگردد ؛ با ضمانت من

هادی ساعی تاکید کرد: دوستان این اجازه را می‌دهند که کیمیا علیزاده به ایران بیاید و هیچ اتفاقی هم نمی‌افتد.

رییس فدراسیون تکواندو با بیان این‌که «کیمیا علیزاده» ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران می‌تواند به ایران بازگردد، گفت: دوستان ضمانت کرده‌اند هیچ مشکلی برای او به وجود نیاید.

ادامه مطلب

پاداش قهرمان المپیک در پاکستان : خودرو + 900 هزار دلار

 جایزه حدود ۹۰۰ هزار دلاری، از سوی مقامات پاکستان برای قهرمان المپیک این کشور اختصاص یافت.

 به نقل از یورونیوز، دولت پاکستان برای تقدیر از تاریخ‌سازی “ارشد ندیم” قهرمان پرتاب نیزه بازی‌های المپیک پاریس که ضمن رکورد‌شکنی، نخستین مدال طلا را پس از ۴۰ سال برای کشورش به ارمغان آورد جایزه ۸۹۷ هزار دلاری به او اختصاص داد.

ادامه مطلب

مهدی تاج: ورزشگاه آزادی به زودی میزبان شایسته‌ای برای فوتبال ایران خواهد بود / تتوی سهرابیان تصویر شیطان است

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به روند بازسازی ورزشگاه آزادی، از استانداردسازی این ورزشگاه خبر داد و تأکید کرد که این ورزشگاه به زودی به یکی از بهترین ورزشگاه‌های آسیا تبدیل خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورزشگاه آزادی مراحل بازسازی خود را طی می‌کند و با شرایط استاندارد به چرخه فوتبال باز خواهد گشت.

به گزارش ایرنا، مهدی تاج با اشاره به شرایط ورزشگاه آزادی اظهار داشت: یک کار اصولی و منطقی صورت گرفته که باید سال‌های پیش انجام می‌شد. ما نیازمند ورزشگاه‌های استاندارد هستیم و پای هم ایستادیم تا این موضوع محقق شود.

ادامه مطلب

آمار عجیب حریف سپاهان در فاز هجومی بدون سردار آزمون

الاهلی در سه بازی دوستانه خود در اردوی اتریش توانست ۲۱ گل به ثمر برساند. این در حالی است که در آن بازی‌ها سردار آزمون را هم در اختیار نداشت.

به گزارش ایسنا، الاهلی در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا سه‌شنبه در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت تا برنده این بازی در مرحله بعد به مصاف الغرافه قطر برود.

ادامه مطلب

افتتاحیه المپیک پاریس شیطانی بود؟

مراسم افتتاحیه المپیک پاریس پنجم مرداد (۲۶ جولای) در پایتخت فرانسه برگزار شد که از لحظه برگزاری تا امروز انتقادات بسیاری را به دنبال داشته و در عین حال، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

ادامه مطلب

فساد در فوتبال ؛ ۱۸ نفر تحت تعقیب/ دو مسئول سابق فدراسیون در بازداشت

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲ نفر از مسئولان سابق فدارسیون فوتبال در بازداشت به سر می‌برند، بیان کرد: در این پرونده ۸ نفر از مسئولان فعلی و سابق فدراسیون فوتبال متهم هستند که از برخی از آنان تحقیقات انجام شده و برخی دیگر قرار است طی روزهای آینده به دستگاه قضایی مراجعه کنند.

ادامه مطلب

سرگیجه برای فوتبالیست‌های بالای ۳۰ سال!

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر آغاز شده است و باشگاه‌ها در حال نهایی کردن لیست بازیکنان خود برای آغاز کار در فصل بیست و چهارم لیگ برتر هستند. در این بین فدراسیون فوتبال به تازگی تصمیم به اصلاح برخی قوانین خود برای فصل نقل و انتقالات گرفته است.

ادامه مطلب